K-Net.sk  Predaj a servis počítačov  Nie je nič čo by ste u nás nekúpili od komponentov cez počítače, notebooky, tablety, mobily a iné 

Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Obchodné podmienky spoločnosti Club inžinierov s.r.o.
pre elektronický obchod a zásielkový predaj

Obchodné podmienky na www.k-net.sk platia pre nákup v internetovom obchode www.k-net.sk. Ich účelom je vymedziť a upresniť práva a povinnosti predávajúceho (dodávateľa) na jednej strane a kupujúceho (zákazníka, spotrebiteľa) na strane druhej v zmysle zákona.

Predávajúcim a prevádzkovateľom internetového obchodu www.k-net.sk je:

Sídlo:
Club inžinierov s.r.o.
Tatranská 11
040 01 Košice
IČO:
36 194 221
IČ DPH:
SK2021510183
Bankové spojenie:
ČSOB, a. s.
Číslo účtu:
BBAN: 4002612690 / 7500
IBAN: SK33750000000040 02612690
Web stránka:
www.k-net.sk
E-mail:
knet@k-net.sk

Všetky zmluvné vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. V prípade, ak je zmluvnou stranou spotrebiteľ, riadia sa právne vzťahy neupravené obchodnými podmienkami www.k-net.sk zákonom č. 40/1964 Z. z. Občiansky zákonník, v platnom znení, zákonom č. 250/2007 Z. z. Zákon o ochrane spotrebiteľa, v platnom znení a zákonom č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení. V prípade, ak je zmluvnou stranou podnikateľ, riadia sa právne vzťahy neupravené obchodnými podmienkami www.k-net.sk zákonom č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník, v platnom znení.

Kupujúci prehlasuje, že osobné údaje, ktoré uviedol v objednávke sú pravdivé. Podľa § 11 zákona č. 428/2002 Z.z. za nepravdivosť osobných údajov zodpovedá ten, kto ich do informačného systému poskytol. Pri vykonaní registrácie, ma zákazník možnosť vyjadriť súhlas so zasielaním komerčnej komunikácie elektronickou poštou , sms správami , prípadne iným vhodným spôsobom. Uvedené zasielanie komerčnej komunikácie je výlučné na voľbe zákazníka.

Kupujúci v momente odoslania svojej objednávky potvrdzuje, že súhlasí s týmito obchodnými podmienkami platnými v čase odoslania svojej objednávky a je nimi viazaný od momentu uzatvorenia kúpnej zmluvy. Kupujúci odoslaním svojej objednávky potvrdzuje, že pred uskutočnením svojej objednávky sa s týmito obchodnými podmienkami oboznámil a s obchodnými podmienkami bez výhrad súhlasí.

Postup pre spotrebiteľa, ako je potrebné vyplniť formulár pre objednávku, je uvedený na internetovej stránke www.k-net.sk. Spotrebiteľ si môže flexibilne meniť parametre objednávky počas celej doby pred jej odoslaním. Po odoslaní je možné zmeniť parametre objednávky telefonicky alebo e-mailom alebo listom.

Spotrebiteľ odoslaním e-mailovej správy adresovanej predávajúcemu alebo odoslaním vyplneného formulára na internetovej stránke k-net.sk alebo na základe telefonickej objednávky spotrebiteľa predávajúcemu alebo prostredníctvom listu spotrebiteľa adresovaného predávajúcemu (ďalej len "objednávka") dáva predávajúcemu súhlas na spracovanie tejto objednávky. Spotrebiteľ má možnosť pri vypĺňaní formulára zvoliť si alebo odmietnuť zasielanie noviniek spoločnosti Club inžinierov s.r.o.. Spoločnosť Club inžinierovs.r.o. sa zaväzuje chrániť osobné údaje spotrebiteľa v zmysle Zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.

Objednávka spotrebiteľa musí obsahovať:

  • identifikačné údaje spotrebiteľa (obchodné meno, sídlo, IČO - ak je spotrebiteľom právnická osoba, prípadne meno, priezvisko, adresu trvalého pobytu - ak je spotrebiteľom fyzická osoba).
  • typ a počet kusov tovaru.
  • spôsob dodania tovaru.
  • kontaktné údaje spotrebiteľa (telefónne číslo, e-mail).
  • spôsob zaplatenia kúpnej ceny (v hotovosti, platobnou kartou, na dobierku, bezhotovostným prevodom, prostredníctvom spoločnosti poskytujúcej spotrebiteľské úvery). Po odoslaní objednávky spotrebiteľom predávajúci bezodkladne po jej doručení potvrdí spotrebiteľovi prijatie objednávky spätným mailom alebo telefonicky alebo listom. Objednávke spotrebiteľa je pridelené konkrétne jedinečné číslo, pod ktorým jej zaevidovaná v systéme. Informáciu o čísle objednávky obdrží spotrebiteľ prostredníctvom spätného mailu alebo telefonicky alebo listom.

Spoločnosť Club inžinierov s.r.o. stornuje objednávku, alebo jej časť v prípade ak nie je možné z technických príčin tovar dodať v požadovanej lehote alebo sa tovar sa nevyrába alebo sa tovar už nedodáva alebo z dôvodu príčin, ktoré predávajúci nemôže nijako ovplyvniť a tieto zmeny neboli predávajúcemu známe v deň realizácie objednávky spotrebiteľom. V prípade, že nastanie niektorá z uvedených situácií, spoločnosť Club inžinierov s.r.o. bude bezodkladne kontaktovať spotrebiteľa za účelom dohody o ďalšom postupe. Objednávka sa stáva záväznou v prípade jej spracovania a následným potvrdením t.j. zaslaním emailu o spracovaní objednávky na email odberateľa. Spracovanú objednávku nemôže predávajúci zrušiť. V prípade, že spotrebiteľ už cenu z objednávky (zálohovej faktúry) alebo jej časť zaplatil a nedôjde k dohode medzi spoločnosťou Club inžinierov s.r.o a spotrebiteľom o poskytnutí iného tovaru v rovnakej kvalite a cene, ani o inom náhradnom plnení, spoločnosť Club inžinierov s.r.o. sa zaväzuje vrátiť spotrebiteľovi do 7 pracovných dní od záväzného odstúpenia spotrebiteľa od objednávky na účet spotrebiteľa alebo adresu spotrebiteľa cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok.

V súlade s ustanovením §12 odst. 1 c. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. V prípade, ak spotrebiteľ využije právo na odstúpenie od zmluvy v uvedenej lehote, dodávateľ nebude požadovať náhradu preukázateľne vynaložených nevyhnutných nákladov spojených s odstúpením od zmluvy nad rámec platnej legislatívy.

Odstúpením od zmluvy sú si zmluvné strany povinné vrátiť navzájom poskytnuté plnenia. V prípade, ak spotrebiteľ už prevzal objednaný tovar, je povinný ho vrátiť v originálnom spotrebiteľskom balení za predpokladu, že sa oboznámil s vlastnosťami výrobku.

Spotrebiteľ je zároveň povinný v odstúpení od zmluvy uviesť kontaktné údaje a číslo účtu, na ktorý má byť uhradená suma za objednaný tovar poukázaná zo strany predávajúceho, pokiaľ sa nedohodnú že si prevezme peniaze osobne. Predávajúci sa zaväzuje uhradiť zaplatenú sumu bezodkladne, obratom po vrátení objednaného tovaru, najneskôr však do 7 dní.

Odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu nie je možné v prípade, ak bol tovar používaný, čiastočne opotrebovaný. Takisto nie je možné odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu u tovaru, ktorého charakter to vylučuje predovšetkým z hygienických dôvodov. Pokiaľ bude vrátený tovar neúplný, poškodený či viditeľne použitý, bude si predávajúci uplatňovať u kupujúceho úhradu nákladov a náhradu spôsobenej škody v rámci platnej legislatívy.

V prípade, ak spotrebiteľ chce vrátiť objednaný tovar, ale ten už bude poškodený, použitý, čiastočne opotrebovaný resp. v stave, ktorý neodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, nejedná sa o odstúpenie od zmluvy. Predávajúci môže v takomto prípade odmietnuť plnenie , alebo po dohode s kupujúcim požadovať si takto vzniknutú škodu, ktorú je predávajúci povinný preukázať, uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená spotrebiteľom za objednaný tovar alebo odmietnuť plnenie.

Zodpovednosť za chyby, záruka, reklamácia

Predávajúci poskytuje záruku na tovar v dĺžke 24 mesiacov. Záruka začína plynúť od prevzatia veci kupujúcim. Kupujúci berie na vedomie, že je povinný prezrieť si tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. V prípade, že tovar pri prevzatí kupujúcim neodpovedá kúpnej zmluve, je kupujúci povinný bezodkladne o tom upovedomiť predávajúceho. V prípade ak:

  • sa jedná o chybu odstrániteľnú, má kupujúci právo aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená bez zbytočného odkladu resp. právo na výmenu veci. Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený namiesto odstránenia chyby vymeniť vždy chybný tovar za bezchybný, pokiaľ to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti
  • sa jedná o chybu neodstrániteľnú, ktorá bráni tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný, má kupujúci právo na výmenu veci alebo právo od zmluvy odstúpiť
  • sa jedná o chybu neodstrániteľnú, ktorá ale nebráni tomu, aby mohol byť tovar riadne užívaný, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny
  • sa jedná o chybu odstrániteľnú, ale kupujúci nemôže pre opätovne sa vyskytnutú chybu po oprave alebo pre väčší počet chýb vec riadne užívať, má kupujúci právo na výmenu tovaru alebo právo od zmluvy odstúpiť

Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci nezodpovedá za chyby tovaru, ktoré boli spôsobené v príčinnej súvislosti s jednaním, alebo opomenutím kupujúceho, používaním tovaru v rozpore s bežnými zvyklosťami či v rozpore s návodom na použitie ak je priložený. Záruka sa nevzťahuje na bežné a prirodzené opotrebenie výrobku , ktoré je závislé od intenzity jeho používania, ani na mechanické opotrebenie, či poškodenie výrobku ak k nemu dôjde hrubou silou. Zákazník je povinný uplatniť si reklamáciu prvej zistenej vady bezodkladne po jej zistení, prejavení sa.

Na žiadosť kupujúceho je predávajúci povinný poskytnúť záruku písomnou formou tzn. vydaním záručného listu. Pokiaľ predávajúci poskytne na tovar dlhšiu než zákonnú záruku, jej podmienky a rozsah určí v záručnom liste. Záručný list musí obsahovať meno a priezvisko predávajúceho resp. obchodné meno predávajúceho, IČO, sídlo predávajúceho, ak sa jedná o právnickú osobu resp. bydlisko, ak sa jedná o fyzickú osobu. Ak to povaha veci umožňuje, postačí namiesto záručného listu vydať doklad o kúpe. Miestom pre uplatnenia reklamácie je prevádzkareň K-Net.sk, Miškovecká 21, 040 01 Košice (za predajňou Fresh na sídlisku Železníky), kde sa nachádza servisne a reklamačne stredisko spoločnosti Club inžinierov s.r.o.. Ak to povaha veci umožňuje môže predávajúci po dohode s kupujúcim určiť aj iné miesto v rámci SR na prevzatie reklamácie, vykonanie záručného servisu, alebo opravy.(napr. Zoznam záručných servisov a opravovní uvedení v Záručnom liste).

Kupujúci je povinný pri uplatnení reklamácie v rámci zákonnej záruky, preukázať uzatvorenie kúpnej zmluvy s predávajúcim dokladom o kúpe a prípadne vydaným záručným listom (dodacím listom ak tento bol vydaný). Pokiaľ bol kupujúcemu vystavený záručný list od výrobcu, tak tento záručný list je nutne preukázať pri uplatnení reklamácie. Predávajúci sa zaväzuje oprávnenú a podľa týchto obchodných podmienok uplatnenú reklamáciu vybaviť bezodkladne, ak sa dá na mieste, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodnú inak. Predávajúci vydá kupujúcemu protokol o reklamácii, v ktorom uvedie dátum a spôsob vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o prípadnom prevedení opravy a dobe jej trvania, poprípade písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.

Opravený, alebo vymenený reklamovaný tovar dopraví predávajúci na adresu kupujúceho na svoje vlastné náklady.

Cena tovaru

Všetky ceny uvedené na stránkach sú konečné, vrátane DPH a bez ďalšieho navýšenia. Ceny sú platné odo dňa pridania tovaru do ponuky - dátumu jej zverejnenia s cenou do vypredania skladových zásob e-shopu. Prevádzkovateľ stránky si vyhradzuje právo na zmenu cien v prípade neoprávneného neautorizovaného zásahu do obsahu stránky. Konečná cena pre kupujúceho je uvedená v potvrdení objednávky. Uvedené ceny sú naše bežné maloobchodné ceny, ale v e-shope sa môžu v jednotlivých prípadoch, akciach líšiť od maloobchodných cien na našich prevádzkach. Pre nákup v e-shope je platná vždy cena uvedená v ponuke pri konkrétnom tovare.

Upozornenie: cenu je možné individuálne telef. dohodnúť - upraviť aj kumulovanou zľavou v závislosti od objemu nákupu, spôsobu platby, či rezervácie so zálohou. Úprava cien vyhradená. Technická špecifikácia a vzhľad výrobku sa môže líšiť v niektorých detailoch v závislosti od výrobcu. Akciový - zlacnený tovar môže mať drobné estetické vady nevplývajúce na jeho funkčnosť.

Objednávka kupujúceho je po svojom potvrdení ako uzatvorená zmluva medzi kupujúcim a predávajúcim archivovaná za účelom jej splnenia a ďalšej evidencie. Jednotlivé technické kroky smerujúce k uzatvoreniu zmluvy sú spotrebiteľovi známe z vlastného procesu uskutočnenia objednávky. Zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku, poprípade je možné ju uzatvoriť aj v iných jazykoch, pokiaľ to nebude dôvodom nemožnosti jej uzatvorenia. Kupujúci má možnosť opravovať chyby, ktoré vznikli pri zadávaní údajov pred podaním objednávky.

Dodacie podmienky

Dodací termín je v závislosti od skladu už od 24 hodín. Dodanie avizujeme telefonicky, alebo e-mailom pri potvrdení objednávky. S tovarom dodávame daňové doklady, záručný list, návod na použitie a tlačivo zaznamenávajúce obsah dodávky. Pri platbe na predfaktúru je dodacia doba rovnaká ako na dobierku, ale začína sa počítať od pripísania platby na náš účet, pokiaľ sa nedohodne inak.

Spôsob dodania

Objednaný tovar dopravujeme na dobierku až k Vám domov, alebo na Vami zadanú adresu prepravnou službou UPS v priebehu 24 - 48 hodín, podľa dohody, Vašej požiadavky aj iným dohodnutým spôsobom, prípadne si ho môžete vyzdvihnúť v pracovnej dobe na našej predajni.

Poplatky za dopravu

Doprava na území SR - Slovenská republika

Doprava pri dodávkach bežného balenia tovaru do hmotnosti 10 kg:

  • Kuriér UPS – 3,95 € (cena pri platbe vopred)
  • Kuriér UPS (dobierka) - 4,40 € (vyplácané hotovosťou kuriérovi pri preberaní)

Zákaznícky servis UPS môžete kontaktovať na telefónnom čísle 16 877. Pri volaní z mobilu je nutné použiť predvoľbu (príklad pre Košice 055/16877, Bratislava – 02/16877, ... .)

Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej objednávky, môžete podľa čísla balíku vyhľadať Vašu zásielku na stránkach prepravcu UPS: sledovanie zásielky
(Číslo balíka v plnom tvare: 703 020 vaše 8-miestne číslo balíka)

Nadrozmerná doprava (objemovo prekračujú hranicu 0,2m3) v rámci SR je vypočítavaná individuálne. Cena prepravy závisí na hmotnosti, rozmere a od počtu balíkov. Vaše otázky smerujte na knet@k-net.sk.

Príjemca prevezme zásielku, ktorej obal nejaví známky poškodenia, až po podpísaní doručovacieho hárku, v prípade dobierky po podpísaní doručovacieho hárku a zaplatení dobierkovej sumy. Až potom si môže príjemca zásielku otvoriť a skontrolovať (pričom nie je oprávnený vyžadovať prítomnosť a asistenciu spolupracovníka prepravnej spoločnosti).

Doprava mimo SR - Slovenská republika:

CZ - Česká republika

Zabezpečujeme dodanie zásielok po celej Českej republike.
Maximálna hmotnosť jednej zásielky (jedného balíka) nesmie presiahnuť hmotnosť 30 kg.
Maximálne rozmery jednej zásielky (jedného balíka) nesmú presiahnuť dĺžku 270 cm a súčet obvodu a dĺžky nesmie presiahnuť 330 cm

  • Kuriér UPS - 8 € (cena pri platbe vopred)
  • Kuriér UPS (dobierka) - 10 €

V prípade dobierky je maximálna hodnota zásielky limitovaná sumou 1000€.

Nadrozmerná doprava mimo SR je vypočítavaná individuálne. Vaše otázky smerujte na knet@k-net.sk.

Poškodenie tovaru pri preprave

V prípade ak je tovar doručený kupujúcemu vo viditeľné poškodenom spotrebiteľskom balení, je nutne aby kupujúci požiadal prepravcu o spísanie škodového zápisu, ktorý poslúži ako príloha pre reklamáciu poškodeného tovaru pri preprave. Ak zásielka nemá zjavne poškodené spotrebiteľské balenie a kupujúci zisti poškodenie tovaru, tak škodový zápis u prepravcu ma možnosť spísať do 24 hodín. Pre uplatnenie reklamácie je nutne škodový zápis priložiť k reklamácii. V prípade nejasnosti kontaktujte reklamačné oddelenie prevádzkarni K-Net.sk, Miškovecká 21, 040 01 Košice (za predajňou Fresh na sídlisku Železníky).

Názov a adresa organu dozoru resp. dohľadu:

Slovenská obchodná inšpekcia - SOI
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa

Vrátna č. 3, 043 79 Košice I., Slovenská republika